Serwis i obsługa

Dział serwisu działający wspólnie z działem technicznym służą pomocą wszystkim użytkownikom komputerów przenośnych i  drukarek termicznych a także dbają o sprawne funkcjonowanie kompletnych zestawów rejestrująco – drukujących.

Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich elementów przenośnych zestawów komputerowych wykorzystywanych przez leśników, inkasentów, bileterów, kierowców – sprzedawców.
Biorąc pod uwagę ogromne zaawansowanie technologiczne sprzętu komputerowego wykorzystywanego do pracy w ekstremalnie trudnych warunkach (-20oC do +30oC, wilgoć, wstrząsy, upadki, praca w poziomie i pionie), zatrudniliśmy specjalistów wysokiej klasy, wyposażając ich w najlepszy sprzęt serwisowy.

Naszym celem jest ścisła współpraca z klientem w zakresie serwisowania sprzętu, której efektem ma być zmniejszenie ilości napraw. Zawsze proponujemy naszym klientom wcześniejsze nawiązanie kontaktu z działem serwisu – przed przesłaniem sprzętu. Bardzo często pozwala to na usunięcie usterki – pracownik serwisu instruując użytkownika lepiej rozpoznaje i diagnozuje usterkę.

Podstawowe naprawy jakie realizuje nasz dział to:

a) w zakresie napraw komputerów

  • wymiana wyświetlacza
  • naprawa gniazd 
  • usunięcie usterek związanych z zasilaniem
  • wymiana lub naprawa obudowy
  • wymiana lub naprawa płyty głównej
  • usuwanie wszelkich usterek związanych z transmisją danych
  • usuwanie usterek w zakresie oprogramowania narzędziowego
  • naprawa wszystkich akcesoriów do komputerów 

b) w zakresie napraw drukarek 

  • naprawa lub wymiana mechanizmu drukującego
  • usuwanie wszelkich usterek płyty głównej
  • naprawa elementów transmisji danych
  • usuwanie problemów z zasilaniem drukarek
  • wymiana obudowy
  • naprawa gniazda 
  • naprawa zasilacza i kabli transmisyjnych
  • diagnozowanie działania akumulatorów

Powyższa lista nie wyczerpuje pełnego zakresu napraw biorąc jednak pod uwagę, iż firma TAKMA należy do jednej z najlepiej zaopatrzonych w części serwisowe, gwarantując skuteczność, terminowość oraz jakość napraw, możemy zapewnić, że dotychczasowe doświadczenie daje podstawę do pewności dokonania każdego rodzaju naprawy i usunięcia każdej usterki.

 

Kontakt:
Paweł Kaparnik

Dyrektor działu 

serwis@takma.com.pl

Tel: (071) 781-71-28; 781-71-29 wew. 103